ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ارمیا تُپلو

اين روزهاي تو

1392/9/1 21:38
نویسنده : ارینب
486 بازدید
اشتراک گذاری

مي خواهم اين روزهايت را بنويسم.

روزهاي دوست داشتني 22 ماهگيت را ...

اين روزها ميدوي...

دويدن به معناي واقعي...صداي پاهاي كوچكت روي زمين/ و قه قهه هايت در هوا خانه را شور مي بخشد.

حس خوب زندگي مي دهد.

اين روزها شعر مي خوانيم...

مثل قبل ...زياد

و تو هم چنان آنها را با من تكرار مي كني....

تقريبا نيمي از كتاب (حسني نگو  بلا بگو)را از حفظي.

اين روزها تو بايد همه چي را بداني..

همه چيز و همه چيز.

سوالهايت هنوز ادامه دارند و شيرينند.

اين روزها هم چنان ماشين دوست داري/علاقه ات هيچ كم نشده.هنوز همهن پسرك ماشين باز خودم هستي.

در خيابان ماشين بابا وحيد مامان اري و بابايي رو تشخيص مي دهي ومن و 

پدرت در عجب اين مغز كوچك متفكريم.

حدود 3 ماهي است كه ديگر پوشكت نمي كنيم و تو در اين مرحله از مستقل شدنت هم روسفيدمان كردي.كه البته 1 ماهيست كه شورت و شلوارت را هم خودت به اصرار تنت ميكني....

و هم چنان عاشق فوتبال و ماشين بازي در خانه....

اين روزها بزرگ شده اي

آن قدر كه ديگر مي شود روي بودن و همكاريت حساب باز كرد و لذت برد

لذت داشتن يك مرد كوچك /كه لذت چيزي نيست جز تماشاي تو ارمياي من.....

 

       

 

 

 

              عکسای مسافرتمون به اردبیل /اینجا هم هتل چالدران سرعین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mamani
17 آبان 92 10:29
سلام به مامان ارمیا و خود آغا پسمل گل

ماشا بزنم به تخته چه پسمل خوشملی دارید، همه عکساشو نگاه کردم و 1000 بار قربونش رفتم. ایشالا پسمل گل منم اینجوری ناز و تپلی باشه از طرف من ببوسش



ایشالا زیر سایه پدر و مادر بزگ شه[h


سلام عزيزم مرسي از محبتت.حتما پسر شما هم خيلي ناز و تپلي ميشه.منتظرم عكساش و ببينم.